شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۸:۰۳
۰ نفر

مکزیکوسیتی: از این پس رفتگران مکزیک زحمت کمتری برای کندن آدامس‌های چسبیده به پیاده‌رو‌ها را متحمل خواهند شد، چراکه کشاورزان اخیرا خط تولید آدامس طبیعی را راه‌اندازی کرده‌اند

این کشاورزان صمغ نوعی درخت را که درگذشته به عنوان آدامس استفاده می‌شد، بار دیگر در بسته‌بندی‌های شیک و جذاب روانه بازار کرده‌اند. کارشناسان می‌گویند بر‌خلاف آدامس‌های معمولی که تجزیه‌شان در محیط سال‌ها به‌طول می‌انجامد، این آدامس‌های طبیعی به سرعت در طبیعت تجزیه می‌شوند.

گفتنی است این کشاورزان قصد دارند برای محصولات‌شان در کشور‌های اروپایی نیز بازاریابی کنند و هنوز به درخواست کره و ژاپن برای صادرات این محصول پاسخ نداده‌اند.

پیرزن 108 یا 111 ساله

میشیگان: 108 یا 111 شمع برای کیک تولد؟ این سؤالی است که خانواده یک پیرزن برای برگزاری مراسم تولدش از او می‌پرسند اما او به یاد ندارد که واقعا چند ساله است.

هرچند اعداد شناسنامه او حاکی از این است که این پیرزن به زودی 108 سالگی را پشت سر می‌گذارد اما شجره‌نامه خانوادگی که سندی رسمی به‌شمار نمی‌آید سن او را 111 سال تخمین می‌زند.

این در حالی است که این زن در خانه پدری‌اش متولد شده و متاسفانه امکان پیگیری تاریخ تولدش از طریق بیمارستان یا زایشگاه وجود ندارد. گزارش‌ها حاکی است که این زن بزرگ‌ترین فرزند یک خانواده 7 نفره بوده که اکنون هیچ‌کدام از آنها در قید حیات نیستند.

او به خبرنگاران گفت که پدرش هیچگاه اجازه نداده او، خواهر‌ها و برادر‌هایش به مدرسه بروند و به همین دلیل سواد خواندن و نوشتن ندارد.

راننده سرویس خشن

فلوریدا: راننده سرویس یک مدرسه به دلیل دخالت در مشاجره 2 دانش آموز از کار خود برکنار شد. این زن 34 ساله هر روز دانش آموزان را از مدرسه به خانه می‌برد اما در آن روز به‌خصوص 2 دانش آموز در فضای بیرون از مدرسه با یکدیگر درگیر شدند.

این راننده به جای جدا کردن دانش آموزان از یکدیگر، آنها را به ادامه دعوا تشویق کرد و از دانش آموزان دیگر خواست با ساختن گلوله‌های برفی، یکی از این دانش آموزان را که 13 سال داشت هدف قرار دهند.

به این ترتیب همکلاسی‌های این دانش آموز او را با تعداد زیادی گلوله برف هدف قرار دادند. البته به این پسر نوجوان آسیب جدی وارد نشد اما خانواده‌اش از راننده سرویس مدرسه به دادگاه شکایت کرده و مقامات مدرسه هم او را اخراج کردند.

این زن در حال حاضر به قید وثیقه آزاد شده اما در انتظار رای دادگاه به سر‌می‌برد و احتمالا به پرداخت غرامت محکوم خواهد شد.

روش جدید قاچاق مواد مخدر

مادرید: تا کنون نمونه‌هایی از جاسازی مواد مخدر در اعضای مصنوعی بدن گزارش شده است اما کسی نشنیده که یکی از اعضای مصنوعی بدن به طور کلی از مواد مخدر ساخته شده باشد.

اما گزارش‌ها حاکی ازآن است که  ماموران بخش بازرسی فرودگاه اخیرا پیرمرد 66 ساله‌ای را دستگیر کرده‌اند که پای مصنوعی‌اش به‌طور کلی از کوکائین ساخته شده بود. پلیس فرودگاه می‌گوید این مرد که روی ویلچر نشسته بود هرگز گمان نمی‌کرد که ماموران به او مشکوک شوند.

اما این اتفاق افتاد و راز پای کوکائینی او برملا شد. گفتنی است این مرد علاوه بر پای ساخته شده از مواد مخدر، چند بطری خالی نوشیدنی را نیز پر از مواد مخدر کرده و دوباره در آنها را پلمب کرده بود.

کارشناسان می‌گویند، اسپانیا دروازه ورود کوکائین به اتحادیه اروپا به شمار می آید و بیشترین آمار مصرف این ماده را در اختیار دارد

کد خبر 76722

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز